Mutta se odotus ei kyllä ole mitään hauskaa ainakaan mulle kun mä olen niin malttamaton, mietin jo että pitääkö alkaa kuivaamaan hiustenkuivaajalla vähän nopeuttaakseen sitä prosessia, mutta maltoin silti kuitenkin mieleni ja annoin vain kuivua itsestään. Musta kori on aika iso se sopii mainiosti vaikka hedelmäkoriksi. Sen jouduin tärkkäämään vielä eilen illalla sisäpuolelta kun eka sivelin vain sokerivettä ulkoreunoille kun oli ämpärin päällä. Ilmeisesti kuitenkin sen verran tönkkö lankaa ettei kastunu läpi kunnolla. Valkoinen taas puuvillalangasta tehty ohuempi kori enköhän mä sillekkin käyttöä keksi. Eilen oli tuo aikasemmin tehty bling bling lila kori jo käytössä täynnä nameja ja keksejä olipas hienoo, mä jaksoin napsia pari namua kun sanoin pojijlle että viekää pois mun näkösältä. Luulin että mulla oli karkki himo kaupassa käydessäni mutta ei sitten ollutkaan ainakaan niin kovin iso =)

Musta tää on ihan hauskaa tutustua eri lanka laatuihin mitä tuolta lankatalostakin ostin ihan summamutikassa kun oli kerran ale niin pakkohan se oli. Mä kun olen sen suhteen ihan tumpelo etten vielä ihan ole oppiut mtä lankaa voi tai kannattaa käyttää mihinkin työhön. Kiva kattoo mihin ne vääntyy ja kääntyy. Hmm...tein muuten uuden lankatilauksenkin sinne lankataloon koska loppui se lila bling bling kesken siitä pöytäliinasta nin pakkohan se oli ja samalla vähän jotain muutakin, mutta huomattavasti tilasin vähemmän kun viimeksi.

020320131140-normal.jpg

 

020320131139-normal.jpg

Molemmat on ihan omaa malliani ilman minkäänlaista ohjetta mutta korejahan on ihan helppo tehdä ilman ohjeitakin ei kun mielikuvitus laukkaamaan. Pitkään mä tosin mietin mitenkä se reuna saadaan pystyyn ja joutusin purkamaan muutaman kerran, sitten hokasin että kun pohja tehty ja alotat reunaa alat virkata silmukan takareunasta sillon se nousee ylös, oppi ja ikä kaikki =)