On ja niin hemmetisti että mua kiukuttaa, oon ihan raivona. Eilen kävin jo putsaamassa auton ja ympäristön vaan eihän se riittänyt kun sitä sato lisää koko ajan. Auraus autokin kävi eilen mut sehän heitti lumikinokset auton taakse eli se siitä isosta huhkimisesta sitten. Tänään sitten kokeilin uudestaan lähteä liikenteeseen, mut eipä onnistunut täytyy taas ootella kai iltapäivään että se auraus auto heittelee lumet auton taakse ja mä saan käydä ne sieltä taas poistaan vaan milläs hitolla poistat kun ei itellä ole sitä lumilapiota kun mitä mä sillä kun asun kerrostalossa jossa mun mielestä pitäisi olla jo ihan talon takaa pihan siivous välineet. Ja sehän kuuluu talonmiehen tehtäviin vaikka ymmärrän senkin että hänellä on monta muutakin kiinteistöä jota hoitaa, mutta miksi kunta ei voi sitten hankkia joka hiton taloon omat harjat ja lapiot niin saa asukkaat vaikka itse hoitaa jos on tulenpalava kiire. meillä on kyllä harja sillä mä olen lunta heitellytkin, tosin sen kanssa täytyy olla varovainen kun kunta säästää kun se on näköjään jo kertaalleen rikki menny kun se on kiinnitetty osat toisiinsa ilmastointiteipillä =)

Itkettää mutta vähän naurattaakin on tää niin itku hupasaa toisaalta. Onneksi työt on kotona niin ei tarvi ihmetellä mitenkä sitä sitten töihin lähtis. Mutta nälkä kurnii vatsaa ja mitenä sattuikin että kaapit juuri tyhjinä, saan sentään kai kaurapuuroa tehdyksi ja kai siellä nyt jotain muutakin voisi löytyä, ei vain sitä mitä haluis ja tällasena hetkenä sehän sapettaa vieläkin enemmän. Elämä on....etteikö sanois ihan huvittavaa välillä, lohduttaa kun tiedän että moni muu on samassa tilanteessa tai pahemmassakin jos ei ole päässy sinne töihin. Se ei ole kyllä kivaa, no joo...jokohan loppus valitusvirsi =)