Välillä tuntuu että näin on voinu käydä =)

Mulla on eräs valkoinen kaitaliina jääny pahasti kesken ja siihen oli sitten pakko OSTAA lisää lankaa, mietin että olisin ehkä vähän hurahtanut jos en olis käyttäny ostokertaa hyödykseni ja ostanu samalla ihan vähän jotain muutakin. Ainakin säätää postimaksuissa ettei tarvi toista kertaa tilata. Samalla mä olen vähän alkanu miettiin tuota tarvike varastoani että sitä taitaa olla pikkusen liikaa...huomaan sen siitä kun uudet ei mahdu enään mihinkään ja tottakai kaikki on ihan tuiki tarpeellisia. Siispä mä olen yrittäny luopua niistä mille ei aivan varmasti ole enään käyttöä....toisen roska voi olla toisen aarre. Myytävät olen laittanut sinne fb Tekemisen Iloa sivuilleni myyntiin, lisään sitä mukaan kun saan kuvattua ja lisättyä. Tarvikkeet löytyy albumista Saran löytö nurkka ja valmiit korut ym myytävät on sitten albumissa Sara Shop.

Tänään kun sitten kävin ensinmäisen erän lakojani läpi etsien niitä mitä en varmasti tarvi enään mä huomasin miten mahottoman vaikeaa se oli. Lanka kerä kädessä hypistellen miettii mitähän tästäkin voisi tehdä.....tarvinko enään...enkö varmasti...tai jos kuitenkin ehkä...   en uskonu että olisi noin äärettömän vaikeaa aivan kuin luopuisi jostain aivan äärettömän kallis arvoisesta asiasta. Naurettavaa, mutta niin totisinta totta ! Lohtua tuo uudet langat kuten esim paketti jonka kävin tänään valtavalla ilolla auringon kanssa kilpaa paistaen hekemassa =) Se lievittää jonkin verran eron tuskaa tarpeettomista langoista....tai oliko ne koskaan tarpeettomia ehkä vain niin rakkaita ettei ole edes raaskinu käyttää =)

pizap.com13632591907041-normal.jpg