Ihanaa vihdoin mä pääsin nauttimaan tuosta auringosta ! Vaikka kauppareissulla käydessäni huomasin että ei kunto ole ihan vielä palautunut koettelemuksesta, mutta mikä kiire mulla ei siis yhtään mikään. Välillä seisahduin ihan paikoilleni suuntasin kasvot kohti aurinkoa ja annoin vain sen lämmittää. Siis mikä mahtava tunne. Ja ennen kaikkea se että mä olen terve taas. Kävin siinä samalla ystävälle kaupassa myöskin kun oli näköjään saanut sitten saman taudin liekö minä sen hänelle tartuttanu kun perjantaina me vielä nautittiin kuoharia naistenpäivän kunniaksi. 

Tämän hyvän olon innoittamana tarttui kaupasta sitten mukaan uusi kakkuvuoka no tottakai kun kerran halvalla sai =) ja olihan se pakko sitten koekäyttää eli eipä muuta kun tiikerikakku tulemaan. Kuten tavallista siitä tuli tiikerikakku Sarin tapaan, mun kun on jostain aivan ihmeen syystä laittaa omaan tyyliin teen sitten mitä vain =)

Mutta oikein mukavaa alkanutta viikkoa kaikille <3

pizap.com13630146660921-normal.jpg