Todellakin, mitään en ole tehnyt moneen aikaan. Olen selaillut tidostojani ja katsellut vain kuvia aikasemmista töistäni, mistään en saa mitään inspistä. Tosin olisko nyt tietynlainen "nahan luomis" jakso talvesta kohti kevättä myös menossa. En aikaisemmin ole pahemmin suurempaa kevät siivousta tehnyt ainakaan niin totaalista mitä nyt olen alkanut laittamaan silmälle. Mulla aivan liikaa kertyny kaikkea mahdollista niin roinaa kun valmiita töitäkin jotka vie vain tilaa ja kaapit pullottaa. Toisen pojan huoneeseen ostin eilen uude verhot ja laitettiin paikoilleen, siinä samassa vähän karsin turhia tavaroita, verhoja ym laatikkoon. Taasko yksi laatikko varastoon turhaa tavaraa....kirppikselle ei mitenkään jaksaisi niitä rahdata, roskiin ei raaski heittää. Tosin fb sivuilla löytyy monta kirpputoria jonne voisi miettiä laittavani, helpompaa kun vain kuvaa ja laittaa myyntiin.    Olohuoneen sisustaminen on täysin kesken, pariin otteeseen on tullut jo halu sisustaa ihan uusilla väreillä, mutta malttanut mieleni jatkaa aloitetusta ettei menisi ihan hukkaan koko työ. Se vain on niin pitkä prosessi jotta saisi olkkarinkin ihan juuri sellaiseksi kun haluaa, aina kun ei heti löydä sitä haluamaansa, enkä halua ostaa jotain tilalle siksi aikaa että löytyy se oikea juttu.  Olen nyt viime viikolla ostanu alesta kaksi taulua jotka olisi tarkoitus tuunata olkkariin sopivaksi, mutta jotenkin se alkuperänen idea vain lässähti ja nyt odotellaan uutta ideaa.  Ainakin on sitten taulut valmiina ettei idea karkaa =)

Valmiissa tehdyissä koruissa on menossa täysi karsinta, suurin osa olen laittanut fb kirpparille myyntiin, miksi niitä haalia jos kuitenkin joskus ehkä käytän tyyliin kun ei niitä mitenkään kaikkea ehdi ja pysty käyttämään, vaikka tuntuu että joistakin on vaikeaa luopua, mutta jossain vaiheessa on kuitenkin ihan varmasti uutta tulossa joten kaikki ylimääränen vain pois alta.   Tässä taitaa olla ihan totaalinen tyhjennys kaikin puolin, hamsteri kun olen niin joskus kai on hyvä tehdä karsintakin....ellei muuten niin jotta sitä uutta taas mahtuu taloon =)

Haikeena olen myös katsellut tiedostojani tehdyistä aikaisemmista töistä, äitienpäiväkin lähestyy ja kuten niin monena aikaisempanakin vuonna olen tehnyt itse lahjan äidilleni, kuten tänäkin vuonna varmasti, kunhan se idea löytyy.... tässä jokin vuosi sitten tekemäni kaulakoru ametisti korukivistä ja lasihelmistä.

530904_384657718225531_33351406_n-normal