Musta on pitkään aikaan tuntunu että mulla on ideat ollu hukassa, tosin aikakin ollu vähän kortilla, mutta sekin vähäinen aika kun ollut mahdollisuus tehdä jotain olen vain ollu oikeastaan ja ihmetelly että mitä tekis. Se ei ole mulle lainkaan sopiva olotila. Mutta nyt mä olen vihdoin sen mun idea aarre laatikon löytäyt. Johtuiskohan osaksi siitä että aloitin tarvikkeitteni ja kaappien siivouksen ihan pikku hiljaa....ilmankos huusholli on hyrskyn myrksyn kun joka puolella lojuu jotain kun en pidä kiirettä. Osaksi siksi että kun löydän jotain "hukassa" ollutta materiaalia mä saan sen myötä sen ahaa elämyksen että tästä tulis hieno sellanen ja sellanen. Siinä ei sitten auta kun alkaa sitä tekemään ja siivoukset saa jäädä siihen paikkaan. Ja kun työ valmis sitten taas jatketaan siivousta...ja hetken päästä löytyy taas jotain ihanaa ;)

Siispä tässä sekalainen pläjäys mitä olen ihan vähän ajan sisällä saanut aikaseksi.

120620132085-normal.jpg120620132087-normal.jpg130620132090-normal.jpg130620132092-normal.jpg130620132093-normal.jpg