Olen siis tehny uuden alue vatauksen, nimittäin kynttilöiden valmistuksen. Ennen kun tätäkään olen kunnolla päässy kokeilemaan ajatuksissa jo saippuan valmistus, täytyy kuitenkin laittaa jarrua päälle jotta oppii yhden kerrallaan. Muutamia kynttiöitä olen jo saanutkin valmiiksi ja yllättyny tekemisen helppoudesta. Etsinyt netistä mistä voi ostaa raaka-aineita ja vertaillu vähän hintoja. Ensinmäiset kynttilät olen tehny sulattamalla ihan jämä paloja tai ihan uusia kynttilöitä. Ei voi sanoa kun tää on sitten vaan niin ihanaa touhua. Viime yönäkin heräsin ajatukseen että hei mullahan on kaapissa käyttämättömät sydän silikoni vuoat ja niitähän piti heti siltä seisomalta alkaa kokeilemaan kun kerran se unikin jo karkas johonkin. Mä aina hurahdan johonkin ja nyt se on kynttilät, toisaalta mikäpä juuri sopivaan aikaan näin kun syksy on vauhdissa ja illat pimeät. Nyt etsimään kirppareilta vain kippoja ja kuppeja lisää niin saapi vaikka lisääkin tehdä =)

240920132935-normal.jpg260920132945-normal.jpg

Ihanaa syksyn jatkoa kaikille, täytyy yrittää muistaa tämänkin blogin olemassa oloa vähän useimmin, välillä tuntuu että se päässy unholaan =)