Nyt kyllä on joku outo kausi meneillään, tuli aamupäivällä kännykkään viesti, avasin ja luin kiireellä alkutekstit "sinulle on saapunut...." luin siis tuohon asti kun olin heti että jee mun langat on tullu matkahuoltoon enkä lukenu enempiä. Siis matkahuoltoon ja täti etti ja etti mutta ei löytänyt ja minä avaamaan viestiä uudestaan. Sinulle on saapunut multimediaviesti...siinä punasena selitin että olin lukenut väärin, en kehannu sanoo etten ollu lukenu viestiä loppuun kun innolla odotin vain lankoja en mitään hitsin multimedia viestiä. Ei auta kun edelleen odottaa, mutta kaupassa käydessäni ostin itselleni lohdutukseksi tämän lankakerän =)

Ja kaiken päälle vielä se että kun päätin tehdä itselleni samanlaisen neule liivin kun se punainen josta tuli liian pieni niin se on valmis, mutta mutta....nyt se kyllä mahtuu päälle mut ei ole kuten pitäisi ja olen yrittäny miettiä mikä siinä mättää eli sekin epäonnistus. se on liian röyhelöinen takaa eikä istu hyvin vaikka mitenkä ohjeen mukaan sen ulkoreunan tein, keskuksen tein ihan toisella lailla. Siitä mä eilen illalla suivaannuin kyllä toden teolla, kaikki se työ ja se lankamäärä mitä siihen ostin, siihen meni yhteensä n vähän vajaa 400g lankaa. Nyt sitten miettimään mitä käyttökelposta siitä teen ehkä joku päivä idea tulee mieleen kun annan sen hetken olla rauhassa.

Kuvan lanka on akryylia ja meinaan tehdä itelleni sukat, ei tarvi villasukissa enään rapsutella kun villa kutiaa sukkienkin läpi. Ne mun ainakin pitäisi osata tehdä =)

050320131156-normal.jpg