Aloitan sitä ja tuleekin tätä. Se on näköjään mun kanssani aina näin. Tästäkin piti taas tulla ihan jotain muuta, mutta katson syyksi kyllä ihan tällä erää sen kun tuota virkatessani lilaa osuutta loppui lanka kesken ja ennen kun sain sitä lisää olin jo kadottanut sen idean poikasen alukuperäseen ja jotenkin tällä hetkellä nuo liinat on vain mun mielessäni. Niitä on kai nyt ihan tarpeeksi omaan tarpeeseen ja jopa lahjaksi asti tehtynä.

Siispä virkkasin vain pitsiä ympärille ja dadaa kaitaliinahan se on, tosin se viestittää mulle edelleenkin että siltä jotain puuttuu enä pääse siitä mihinkään. Työn edetessä ajattelin että teen vielä kukkasia tuohon keskustaan, mutta en ole löytänyt tarpeeksi pienen kukan ohjetta jotta olisi hyvän näköinen siinä. Tosin voisi kai kirjoakkin, en ole sitä vain tehnyt ties koska että osaisinko enään. Mutta mutta....saas kattoo kai mä jotain keksin, tiedän kuitenkin etten voi jättää sitä rauhaan ennen kun se on kuten kuuluu...en vain tiedä vielä edes miten sen kuuluu olla =) miten voi olla näin vaikeeta. mitat tällä on 36cm x 86cm

230320131331-normal.jpg