Oon mä ihan selvästi kortin teon hurmassa. Kaikki ne uudet ihana kuvat, materiaalit kukat ja perhoset. Muutama vuosi sitten mä tein kortteja niillä 3d kuvilla ja korsiteena korkeintaan niitä ääriviivatarroja. Kauniitahan nekin oli, mutta se teko jäi silloin kun ajan kanssa huomasin ja kyllästyin ettei siinä ole mitään haastetta. Lättää vain kuvia päällekkäin. Koristelusta en tajunut silloin varmaankaan yhtikäs mitään.  Nyt kun oon tututustunut eri juttuihin innostun vain enemmän ja opettelen enemmän. Eilen sitten tein sellaisia koukeroita ihan itse, piirsin ja leikkasin ja se leikkaaminen olikin tosi hankalaa vaikka mitenkä pienet sakset oli ei auttanu, välillä oli paperiveitsi käytössä kun sillä sai helpommin. Yhden kuvion tekemiseen meni tuhottomasti aikaa siis leikkaus vaiheeseen. Olen kyllä kuullu että on olemassa joku laite /leikkuri joka leikkaa noita kuvioita, en tiedä vain mikä se on, olisko jollain muulla yhtään hajua mikä sen nimi on ? kiitollinen vastauksesta =)

Ekat koukerot käytetty hää aiheiseen korttiin, ja tuon jälkeen tein vielä kaksi pientä ja kaksi isoa koukeroa ja meni ainakin tunti niiden tekemiseen :(

290420131912-normal.jpg300420131914-normal.jpg

Oikein hyvää vappua kaikille !