Todellakin, mä olin tänään oikein taivaassa ihanassa nami kaupassa, meinaan meidän paikallisessa Ilmajoen käsityöliikkeessä. Outoo olen joskus 4-5 vuotta sitten käynyt siellä kyllä muutaman kerran ja jotenkin se on jääny unholaan, ehkä siksi kun siellä lähinnä tuota lanka puolta niin en ole aikasemmin mitään kutonu tai virkannu niin ei ole ollu asiaa. Tänään sitten kaverin kanssa käytiin ja ai että kun ei oikein tienny minne olis silmänsä laittanu. Mä hoin jo ulkopuolella ettei sitten saa ostaa yhtään lankaa, mutta eihän tätä voinut vastustaa, pari virkkauslankaa tuli mukaan kun kotona odottaa kolmas kerä samaa sorttia niin nyt on sitten lankaa tehdä vaikka jotain isompaa =)

Ja kattokaa nyt itse mikä nami lanka valikoima

040420131495-normal.jpg

Olin mä ahkera muutenkin. Tässä muutaman ajan ollu jo tuolla fb puolella eräässä kirppiksessä mukana myymässä tarpeetonta askartelu tarviketta ja tarpeettomia lankoja pois ja niinpä erään toisen kanssa juteltiin että pitäisi saada ihan pelkästään askartelu tarvikkeille oma kirppis. Tänään se sitten tapahtui eli perustettiin oma kirppis sivusto pelkille tarvikkeille ja jäseniäkin tähän mennessä ihan kivasti tullu.

Joten tämä on kaikille teille joilla on tarpeetonta askartelu tavaraa niin tulkaa myymään Kirppikselle, siellä siis ostetaan myydään ja voi vaihtaakkin. Mulla oli aikoinaan huutonetissä myynnissä mutta nyt kun se uudistus niin mä en osaa sitä enään käyttää :(

Mutta täällä linkki kirppikselle

https://www.facebook.com/groups/kirppisarteita/