Mä olen ihastunu noihin ulkomaisiin virkkaus sivustoihin joissa on ohjeet mukana ja vielä kuvalliset joista meikäläinekin ymmärtää jotain. Mutta tulipas taas opittua jotain ihan kantapään kautta. Koska ohjeissa ei ole mitään koko tietoja ja oletan aina että ne on tarkoitettu aikuisen naisen kooksi onhan malli ihminenkin aikuinen kenen päällä kyseinen valmis neule on. No niinpä mä alotin erään mallin mukaan tekemisen ja noudatin orjallisesti ohjetta....tällä kertaa....yleensä lisään soppaan jotain omaani...niin sitten sovitus kohdassa huomasinkin että hetkinen eihän tämä mulle mahdu !!!! Siitähän tuli siis lasten kokoa oleva neule. MIten ihmeessä ? No huomenna uusi yritys kun kaupat aukeaa lähden lankaostoksille...ai mikskö kun mullahan on niitä lankoja....no siksi kun ne on kun eripari sukat jokainen lanka kerä eriä väriä eikä siis riittävästi. No olipas taas syy ostaa lisää lankaa...näitä syitä on alkanu tulemaan vähän ruhan usein =)

Mutta mä ihastuin tähän malliin ja teen aivan varmasti itselleni sopivan kunhan teen ensin muutamat mittaukset uusiksi jotta se sitten ihan varmasti mahtuu kanssa =)

 

030320131152-horz-normal.jpg